Jobba hos oss

Vi är nyfikna på dig! Inom vår bransch och hos oss på Evidensia behövs alltid duktiga och engagerade medarbetare. Vi vill hjälpa dig växa i din yrkesroll och erbjuder flera vägar mot ny kunskap. Hos oss kan du jobba med samtliga sällskapsdjur på antingen våra djurkliniker, djursjukhus, hästkliniker eller hästsjukhus. Välj den väg som passar dig.

Om du inte hittar en annons inom ditt intresseområde just idag kan du registrera dig och prenumerera på lediga tjänster. Då kan du skapa din unika karriärprofil och berätta för oss vad du är intresserad av.

Evidensia Djursjukvård

Ge din karriär ny fart, satsa på odontologi hos oss

Evidensia har ett stort fokus på djurtandvård eftersom tandstatusen spelar en betydande roll i sällskapsdjurens hälsa. Av den anledningen vill vi stå för hög vårdkvalitet och tillgänglighet. Varje år behandlar Evidensia cirka 16 000 odontologipatienter, men ännu fler behöver hjälp med sina tänder och trycket är stort. Därför vänder vi oss till dig. Du kanske arbetar som veterinär eller djursjukskötare någon annanstans idag, studerar i Sverige eller utomlands, eller så är du redan en Evidensiamedarbetare redo att ta nästa steg i din karriär. Är du beredd att satsa på ett ämnesområde som växer finns den största utvecklingspotentialen på Evidensia.